Bouwman Gastro- instal Sp. z o. o.
ul. Poznańska 15
55-140 Żmigród

 

tel. +48 71 385 3295
fax +48 71 385 3462

e-mail: biuro@bouwman.pl

 

Dział handlowy:
kom. +48 605 956 353
kom. +48 601 580 579


Dział projektowy:
kom. +48 607 046 684

 

Zapraszamy:

poniedziałek - piątek : 8:00 - 16:00

sobota - niedziela - nieczynne

 

PRACA!!!

Sekretarka z biegiem czasu awansująca na stanowisko asystentki zarządu

Zakres obowiązków:

  • obsługa sekretariatu, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji firmowej, pocztowej i mailowej, odpowiedzialność za pierwszy kontakt z klientem – rozpoznanie potrzeb klienta skierowanie do odpowiedniego działu,

  • redagowanie pism w j. polskim i obcym

  • przygotowywanie pism zleconych przez przełożonego – korespondencja urzędowa

  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i informacji w firmie, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących w książce pocztowej,

  • organizacja transportów – krajowe i międzynarodowe, obsługa Giełdy Transportowej, aktywny kontakt z firmami spedycyjnymi, wysyłanie przesyłek kurierskich, monitoring cen rynku przesyłek kurierskich, nawiązywanie współpracy z firmami transportowymi , agencją celną obsługującą firmę.

  • reagowanie na bieżące potrzeby firmy, wykazywanie się inicjatywą i proponowanie korzystnych rozwiązań

  • przygotowywanie dokumentów transportowych (CMR, packing listy, dokumenty do odprawy celnej, potwierdzenia odbioru itp.)

  • współpraca z księgowością

  • kontrola faktur zakupowych i kosztowych dostarczanych przez pracowników ( sprawdzanie prawidłowego opisu) opisywanie faktur za towar zakupiony przez sekretariat

  • archiwizacja i segregowanie dokumentów

  • nadzór nad systemem BDO, monitorowanie cen surowców, kontakt i współpraca z zakładami przetwarzającymi metale

  • wsparcie działu sprzedaży poprzez wystawianie zamówień, faktur sprzedażowych zleconych przez przełożonego i wynikających z kontaktu mailowego od klientów

  • dbanie o zaopatrzenie biura, magazynu i warsztatu w artykuły biurowe i socjalne (kawa herbata, cukier, mleko)

  • wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego oraz wynikające z bieżącego zapotrzebowania

  • aktywne wsparcie działu sprzedaży, marketingu i księgowości w bieżącej działalności

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe

  • doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej

  • przynajmniej podstawowa wiedza ekonomiczno prawnicza

  • znajomość zasad rachunkowości i ogólnego savoir –vivre w biznesie

  • doskonała organizacja własnej pracy, multitasking, zaangażowanie w wykonywane zadania i skuteczność działania

  • dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Outlook, Power Point, Excel, Word

  • znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym

  • znajomość biegłej obsługi komputera oraz sprzętów biurowych

  • aktywne prawo jazdy i umiejętność logicznego myślenia

  • umiejętność analitycznego podejścia do problemów

  • komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów

  • umiejętność organizacji pracy, planowania a także zarządzania swoim czasem i pracą

  • radzenie sobie ze stresującymi sytuacjami

  • samodzielność

  • wysoka kultura osobista

  • mile widziane doświadczenie w marketingu internetowym i biegłe posługiwanie się social mediami

CV wraz listem motywacyjnym prosimy składać na adres : sekretariat@bouwman.pl

 

 

 

  • logo
  • logo AHT
  • logo Arcaboa
  • logo Arneg
  • logo BEHR
  • logo Bolarus
  • logo BONET NEVE
  • logo Bouwman Groep
  • logo Carrier
  • logo Cas
  • logo Celme
  • logo Chief
  • logo Cold
  • logo Cool Presentation
  • logo CoolTrade
  • logo Electrolux
  • logo Es System K
  • logo Estem
  • logo Fricon
  • logo Igloo
  • logo Klimasan
  • logo KYSOR WARREN
  • logo Linde
  • logo Maga
  • logo Marsanz
  • logo MondialElite
  • logo Pastorfrigor
  • logo Tasselli
  • logo Tecfrigo
  • logo Tefcold
  • logo Tegometall
  • logo Trimco
  • logo Wanzl