I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma:
Bouwman Gastro- Instal Sp. z o.o.
ul. Poznańska 15
55-140 Żmigród
tel. 71 385 32 95
fax 71 385 34 62
wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego za nr KRS 0000154442, NIP: 915-100-21-48, REGON 930405040 wysokość kapitału zakładowego Spółki 608 200,00 zł.
2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wysyłkową urządzeń i sprzętu gastronomicznego dla osób prawnych i fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dla klientów indywidualnych.
3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są cenami brutto. Podawane ceny są w PLN.
4. Towar pozostaje własnością Sprzedającego do momentu zapłaty całej należności.
5. Ceny podane w sklepie internetowym nie obejmują wyposażenia dodatkowego lub opcjonalnego (chyba że jest to uwzględnione w opisie produktu) oraz wniesienia, montażu i szkolenia w zakresie obsługi.
Cena usługi montażu i szkolenia uzgadniana jest indywidualnie w zależności od wartości zamówienia oraz odległości Zamawiającego od siedziby firmy Bouwman Gastro-Instal.
6. W zależności od wartości zamówienia możliwe jest indywidualne negocjowanie cen zakupu i kosztów transportu.
7. Wszelkie informacje o produktach w tym również dane techniczne i zdjęcia pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów.
Niektóre cechy wyglądu tj. kolor i proporcje mogą być zależne od indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Zamawiającego.
II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia z podaniem wszelkich niezbędnych danych umożliwiających kontakt z Zamawiającym tj. numer telefonu, adres e-mail.
2. Informacja potwierdzająca złożenie zamówienia przesyłana jest automatycznie drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
3. Potwierdzenie zamówienia, czyli przyjęcie go do realizacji odbywa się poprzez pocztę elektroniczną na adres podany w formularzu zamówienia, a w przypadku zamówień wymagających wyjaśnień oraz płatnych przy odbiorze - także telefoniczną.
W przypadku braku kontaktu telefonicznego i mailowego z Zamawiającym zamówienie płatne przy odbiorze nie będzie realizowane.
4. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności towarów w magazynach producentów i standardowo wynosi od 3 dni do 4- 6 tygodni od momentu potwierdzenia zamówienia.
5. W przypadku chwilowego braku towaru u producenta Zamawiający jest niezwłocznie informowany i może zrezygnować z całości lub części złożonego zamówienia albo zaakceptować wydłużony czas realizacji zamówienia.
III. FORMY PŁATNOŚCI
1. Zamawiający ma do wyboru następujące formy płatności:
-przedpłata 100% wartości zamówienia na podstawie faktury pro-forma
-przedpłata 30% wartości zamówienia w przypadku towarów wykonywanych na zamówienie (np. wybrane urządzenia chłodnicze i mroźnicze) i uregulowanie pozostałej kwoty przy odbiorze towaru lub przelewem przed dostawą
-płatność gotówką w siedzibie firmy przy odbiorze osobistym
-płatność przy odbiorze (koszt pobrania gotówki prze kuriera firmy spedycyjnej pokrywa Zamawiający)- opcja dla zamówienia do kwoty 35 zł netto.
2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności finansowej Zamawiającego.
IV. REALIZACJA DOSTAW
1. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firm spedycyjnych. Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie Sprzedającego pod adresem:
Bouwman Gastro- Instal Sp. z o.o.
Ul. Poznańska 15
55-140 Żmigród
poniedziałek- czwartek: 8:00- 16:30
piątek: 8:00- 16:00
2. W celu skrócenia czasu realizacji zamówienia towar wysyłany jest zazwyczaj bezpośrednio z magazynu producenta.
3. Wniesienie dostarczonego towaru leży po stronie Zamawiającego.
4. Koszty transportu
- wszelkie koszty transportu podawane są każdorazowo po otrzymaniu zamówienia i przekazywane drogą e-mailową do Zamawiającego.
V. GWARANCJA I REKLAMACJE
1. Wszystkie towary, które są fabrycznie nowe posiadają stosowne atesty oraz objęte są 12-miesięczną gwarancją producenta.
2. Towary używane objęte są gwarancją 6- miesięczną lub 3- miesięczną.
3. Instrukcje obsługi oraz karty gwarancyjne dostarczane są wraz z towarem lub wysyłane pocztą. Prosimy o sprawdzanie zewnętrznych stron opakowania, gdzie czasami mogą znajdować się wspomniane dokumenty.
4. Dokumentem uprawniającym do świadczeń gwarancyjnych jest faktura lub oryginalna karta gwarancyjna, jeśli była załączona do przesyłki.
W przypadku stwierdzenia usterki należy pisemnie powiadomić o tym fakcie Sprzedającego.
5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwej instalacji i eksploatacji zakupionego towaru.
6. Reklamacje przyjmowane są drogą mailową, biuro@bouwman.pl lub bouwman@wr.onet.pl, na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy w ciągu 1-10dni, w dni robocze w godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-16:00,
7. Odpowiedzialność za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny ponosi producent.
8. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru, bez podania konkretnej przyczyny ze wskazaniem sytuacji na których to prawo nie przysługuje. Prawo to nie przysługuje podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą.
Wzór pisma o odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość : http://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php
Reklamowany produkt należy dostarczyć do siedziby firmy:
Bouwman Gastro- Instal Sp. z o. o.
ul. Poznańska 15
55-140 Żmigród.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego i Prawa Konsumenckiego.
2. Nasz sklep wykorzystuje pliki "cookies" służące identyfikacji przeglądarki Klienta oraz umożliwiające poprawne działanie strony sklepu, zwłaszcza podczas składania zamówienia. Pliki "cookies" nie zawierają żadnych danych osobowych natomiast służą do stabilnego utrzymania sesji (wizyty) Klienta na stronie sklepu, poprawnego wyświetlania oferty sklepu w przeglądarce Klienta oraz do statystyk oglądalności podstron sklepu.
Klient korzystając ze sklepu może w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików "cookies" w swojej przeglądarce internetowej, usuwając umieszczone pliki "cookies" oraz zezwalając, ograniczając lub blokując możliwość przechowywania plików "cookies" na urządzeniu Klienta. Korzystanie ze sklepu bez zmiany ustawień dotyczących plików "cookies" oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji - w naszej polityce prywatności. Przekserowanie na strone o polityce prywatnosci.
3. Do poprawnego wyświetlania sklepu internetowego wymagana jest przeglądarka Internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox bądź Internet Explorer 7 lub nowszy.
VII Ochrona danych osobowych - polityka prywatności
1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Bouwman Gastro-instal spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Żmigrodzie (55-140), przy ulicy Poznańskiej 15, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia fabrycznej IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000154442 numer NIP 9151002148, numer REGON 930405040
2. Do kontaktu z administratorem danych osobowych służy następujący adres email: biuro@bouwman.pl .
3. Klient, poprzez kontakt z administratorem danych, może zażądać dostępu do swoich danych osobowych celem ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia, ograniczenia przetwarzania lub może wnieść sprzeciw wobec ich dalszego przetwarzania.
4. Dane osobowe, po wygaśnięciu podstaw prawnych do dalszego przetwarzania, ulegają anonimizacji.
5. Okres przechowywania danych ustala się zgodnie z celem usług.
6. Informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych w celu wysyłki Newslettera:
a) Klient będący osobą fizyczną dokonującą zapisu na Newsletter, wypełniający Formularz kontaktowy lub kupujący w naszym sklepie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do wysyłki Newslettera lub Oferty. Oferty i promocje mogą być dobrane dla każdego z Klientów z osobna.
b) zakres przetwarzanych danych obejmuje imię i nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy, miejscowość Klienta oraz adres IP z którego dokonano zapisu oraz potwierdzenia zapisu na Newsletter, oraz z którego dokonano wypełnienie Formularzu kontaktowego.
c) podstawą prawną przetwarzania jest:
I) Wykonanie umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO), której stroną jest Klient, który złożył oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu stron bouwman.pl, wyposazeniesklepu24.pl i meble-do-sklepu.pl podczas zakładania konta oraz zakupów na stronach : bouwman.pl, wyposazeniesklepu.pl i meble-do-sklepu.pl , wyrażone poprzez zaznaczenie pola wyboru na formularzu rejestracji, kliknięcie w link aktywacji newslettera lub wyrażenie zgody na kontakt.
II) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – celem okresowego otrzymywania informacji o ofertach i promocjach dobranych dla Klienta, wyrażona poprzez wypełnienie Formularza kontaktowego lub wyrażona poprzez zaznaczenie pola wyboru na formularzu , a następnie klikniecie w link aktywacji newslettera.
d) zgoda może być wycofana w dowolnym czasie poprzez wysłanie e-maila na adres : biuro@bouwman.pl z informacją o rezygnacji i wykreśleniu z naszej bazy danych.
7. Państwa dane osobowe będą przekazywane wyłącznie firmom transportowym, w celu realizacji zamówień.
8. Klient ma prawo wnieść skargę dotyczącą przetwarzania jego danych przez Operatora do organu nadzorczego: Urzędu Ochrony Danych, kontakt do organu nadzorczego umieszczony jest na stronie http://www.giodo.gov.pl